this year - january

Tänkte göra en resumé av året som har gått som en kul grej!







Jag och Lisa camade med Jonas Brothers, vi åkte även till backen i Falköping för att visa upp mina skills på skidor. Efter det åkte jag, Evelina och våra mammor till Sälen (vilket var sjukt kul!). Jag var kär och hade en awesome kväll hos Johannes tillsammans med Lisa, Evelina, Muppen, Eriken, Ola och Hampus!
Utseendemässigt var mitt hår faktiskt ganska långt och väldigt blont. Jag snuddade lite på "skatestilen" och använte flitigt min röda WESC-jacka och stora skjortor.

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha åh! jag hade glömt av hur kul vi hade i januari egentligen haha :D<3

2010-12-29 @ 20:43:26
URL: http://swedishhidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0