Dreamhack Summer 2010


En liten del av invignigen.

Mimmi går bakom rakakas livetv, fast vi visste inte att det var live.. hehe

Påväg för att dansa jumpstyle, feta lasershowar på nätterna!

Någon kille som shufflar.

Muppen shufflar!

Poffe kör sin egna stil av jumpstyle.


Det är sjukt hur mycket jag saknar dehär dagarna. Dreamhack Summer 2010 var nog nästan det bästa jag har gjort i mitt liv! Ni tänker säkert: men hur kul kan det vara att gå omkring bland massa svettiga lan-killar som bara sitter och spelar hela nätterna?
Jadu.. det vet jag faktiskt inte själv, men det var verkligen hur kul som helst, bara känslan att vara där var helt awesome! Man fick också mycket nya kompisar och jag och Mimmi tjänade även pengar eftersom vi fick ett jobb där, vilket också var hur kul som helst!

Finns bara en sak att säga: NU TAGGAR VI DREAMHACK WINTER! INTE LÅNGT KVAR NU!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilket datum är det? :)

2010-10-13 @ 15:19:08
URL: http://swedishhidiot.blogg.se/
Postat av: Mimmi

GAAAAH TAGGAAAAAA!!!!!! HELT SJUKT! ::D:D:

2010-10-14 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0