Seven things



1. Min älskade iPhone 4 ligger i Skövdes Teliabutik och väntar på mig!!!! Hämtar den imorgon! :D
2. Klippte mig i måndags... mitt hår är KORT! (eftersom jag plattar det för mycket)
3. Idag var jag på sån där handledarkurs, så snart får jag börja övningsköra.
4. Jag saknar Alexandra & tycker att hon ska bli frisk nu!
5. På lördag åker jag till Göteborg med Lisa & Hanna.
6. Jag kommer inte på något vettigt att blogga om.
7. Och nu ska jag göra klart min engelska paragraph och sedan psykologin.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag saknar dig också och klassen och skolan och bara sitta på cpbänken och kolla på folk :( jag kommer garanterat till skolan på måndag i alla fall så äre bara! :D <3

2010-10-20 @ 22:22:12
URL: http://alexandrieah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0