Sorry

Min blogg är död, jag vet! Men jag har fullt upp så hinner inte med varken mycket dator eller bloggen.. Helgen har i alla fall vart awesome! I fredags åkte jag och Hanna till Jakob i Falköping, vi hoppade bara in hos han och sedan gick vi direkt vidare till Filip. Där förfestade vi med sköna typer och efter ett tag gick vi till Dagnys. Kan summera kvällen med att allt var super!
Lördagen spenderade jag och Hanna i Falköping igen. Även denna gången hos Filip. Fast nu var det 18årsfest som gällde, med fler folk än vad det var på fredagen. Även denna kvällen bjöd på sköna typer och allt var super. När Hannas pappa kom runt 2.30 åkte Jakob med mig och sov här och idag har vi inte gjort ett skit typ.

Men, men.. Vi hörs när jag har tid med bloggen och då LOVAR jag att lägga ut bilder från Thailand!

Kommentarer
Postat av: kim

sv: tack! du är snygg! älskar din blogg och dina bilder och aaaaaaallt, ge mig hehe! :(

2011-02-28 @ 21:24:52
URL: http://kimsane.blogg.se/
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

Sjukt ball header du har! :)

2011-03-01 @ 20:20:21
URL: http://perfektionist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0