Glad

 
Har uppdaterat riktigt dåligt det senaste men har inte riktigt haft ork till något. Har vart sjuk sen vi kom hem från Stockholm så har mest sovit och försökt överleva skolan.
 
Nu är det i alla fall långhelg som gäller och jag känner att det är verkligen det jag behöver! Idag har jag bara haft myskväll med mig själv, ätit sushi, ben & jerry's och chips. Trots att jag fortfarande inte mår helt 100 så är jag konstigt nog riktigt glad idag för på måndag är vi lediga eftersom det var öppet hus i onsdags och på tisdag åker jag till Stockholm med min Business and management klass!! Ska göra tre intressanta studiebesök och umgås med fina vänner. Kommer hem igen onsdag natt så ska alltså inte till skolan förrän torsdag!! Kommer bli såååå skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0