Lista

DAGENS LÅT: Only Love - Ben Howard. Har haft den i huvudet hela dagen.
DAGENS KLÄDSEL: Gråa byxor, svart polo, grå väst, dr martens... Färgglad....
DAGENS DUSCH: Igår kväll precis innan jag la mig
DAGENS FRISYR: Utsläppt och rakt
DAGENS MAT: Frukost var smörgås och yoghurt, till lunch åt jag fisk, ris och sås i skolan och middagen blev smörgåstårta pga jag och mamma är själva hemma.
DAGENS HÄNDELSE: Oj, ingen aning... Kanske att jag fick världens fulaste facerape... 
DAGENS PLANER: Skolan och plugga... Än så länge har jag bara vart i skolan men ska börja med plugget nu
DAGENS VILL HA: Längre hår, morgondagen, helg, lov, sushi, 17 december (Ben Howard) och 10 april (Mumford & sons).
DAGENS DROG: Tuggummi som alltid
DAGENS TRÅKIGASTE: Allt plugg jag måste göra
DAGENS KÖP: Haha glögg i kaffis
DAGENS GODIS: En chokladbit
DAGENS HUMÖR: Började dagen med att försova mig = stressad. Kom till skolan och insåg då att jag var helt sjukt trött. Blev sedan piggare (övertrött), skrattade åt allt och var allmänt flummig. Nu = trött
DAGENS SJUKA: Världens äckligaste huvudvärk.
DAGENS SKRATT: Måste nog vara efter mina klasskompisar facerapeade mig när jag hade engelska orals... Hela den engelskalektionen bestod mest av skratt
DAGENS BILRESA: Till skolan, skjutsa hem Bruno och sen hem igen.
DAGENS GRÅT: Inte alls.
DAGENS DRYCK: Vatten, juice och glögg.
DAGENS LÄNGTAN: Åhh finns så mycket!! Ben Howard om mindre än en vecka, jullov, julafton, Mumford & Sons i april, studenten osv osv.
DAGENS PERSONER: Mina älskade klasskompisar som får mig att överleva alla jobbiga dagar i skolan. Paulina som man kan prata om allt med, Jerica som gjorde en presentation till engelskan (tack!!!) och världens bästa mamma som kom hem med smörgåstårta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0