Mitt 2012 - Del 3

Juli
 
Hade fångarna på sommarland och var utklädd till en fladdermus- sjukt kul kväll med mycket skratt! Älskar mitt jobb.
Var ganska cool i mina runda solglasögon
Var på karnevalen i Grebbestad och åt pizza dagen efter. 
                                            Fyllde 18 år och hade en superbra dag!!!! 
                 Vilket firades med fina vänner hemma hos mig, snittar, musik, dricka, lekar och sedan utgång!
          Eftersom jag blev 18 blev det många utgångar i olika städer med fina vänner. 
Umgicks med min fina kompis Paulina en hel del.
 
Augusti
               Åt ofta lyxfrukost som bestod av sjukt goda smörgåsar.
Var glad och åkte till Stockholm med mamma och pappa på mini-semester.
Var på Way out West med mina systrar och fick bland annat se Ben Howard, Bon Iver, Florence and the machine, blur, kraftwerk, the black keys och massa mer. Hade verkligen hur kul som helst och kan inte säga annat att jag verkligen älskar festivaler! 
Gosade med mina hundar
Såg Maskinen i Göteborg! Sjuuuukt bra!!
Blev utnämnd till veckans leende på jobbet.
Hade galamiddag med jobbet - sjukt kul!
Firade att fina Hilda blev 18 med utgång i Skövde!
Såg fina Markus Krunegård i Lidköping med Lisa. 
Var i Göteborg med Lisa och hoppade bland annat studsmatta haha.
Började skolan igen - åkte på hajk, gick 10000000000 mil kändes det som och var världens skogsmulle.
Festade i Skövde och mötte världens sötaste (syns inte på bilden) igelkott.
 
I augusti fick jag även körkort! Världens bästa känsla!!!
 
September
Var på matfestivalen och var till och med DJ en kväll på glädje haha! Okej DJ hela kvällen var vi inte direkt men vi fick testa på det.
Köpte biljetter till Ben Howards konsert.
Åkte till Göteborg med Paulina och fick parkeringsböter....
Festade med fina Paulina.
Åkte till Litauen med en välgörenhetsgrupp jag är med i. Väldigt intressant och lärorik resa. Hade många fina studer och det kändes så himla bra att hjälpa människor. 
Fick hem Mumford & Sons nya album och lyssnade nog igenom det minst 100000 gånger per dag.
Åt världens godaste lyx-frukost hemma hos Paulina. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0