I'm back

Okej vet inte riktigt vad jag ger mig in på nu men hade faktiskt tänkt att börja blogga igen. Hur mycket jag kommer att blogga vet jag dock inte då jag har supermycket att göra i skolan hela tiden. 
 
Bilderna visar lite vad som har hänt sen jag bloggade sist. Jag har bl.a haft sommarlov, sett Rebecca & Fiona på Liseberg, vart på Peace & Love (där jag även såg mina älsklingar Mumford & Sons live!!!!!), jag har jobbat en till säsong på Skara Sommarland, fyllt 18, vart på Way out West med mina systrar (och sett Ben Howard live!!), fått körkort och böter redan efter första veckan, festat med fina personer, hajkat med klassen och IB2, vart i Litauen med välgörenhetsgruppen, fått känna av höstkänslan och köpt en peruk från Kina!! 
 
Har förutom detta börjat tredje och sista året på IB och därmed haft mängder av saker att göra i skolan, sett Maskinen live och mycket mycket mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0