Stop Loving You



En förväntansfull Marielle går nu och lägger sig. Imorgon börjar jag IB på Katedralskolan i Skara.
Att tiden har gått så fort fattar jag inte.. redan gymnasiet? Det var inte längesen jag slutade Ardalaskolan känns det som och det känns som det var igår som jag började 7an.

Högstadietiden var den roligaste, jobbigaste, skrattigaste, pratigaste och stökigaste tiden i mitt liv tror jag. Men det är ändå den jag kommer sakna hur mycket som helst! Min underbara klass, 7i 8i 9i, ni gjorde verkligen min högstadietid till den bästa! Kunde inte haft det bättre. Visst, vissa stunder var väldigt jobbiga och stökiga men i helhet så var vi världens bästa klass ändå!

Nu ska jag sluta skriva och lägga mig, kan ju inte gå omkring som en zombie imorgon.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0