Dag 01 – Om mig

Jag heter Marielle, bor utanför Skara (ja, jag bor mitt ute i ingenstans) med mamma, pappa och mina två hundar Kitty och Tilda. I Göteborg och Stockholm hittar man världens bästa halvsystrar Linda och Annelie. Min födelsedag firar jag i juli och jag kom till världen 1994. Nu, 16 år senare, går jag första året på IB, international baccalaureate, det är en linje som är som samhäll/natur men allt på engelska. Ja, det är jobbigt men jag är världens bästa klass som gör det lättare!
På fritiden just nu blir det mest läxor och vara med Jakob. Annars spelar jag fotboll och roar mig med mina grymma vänner!



En bild på mig när jag var liten.


En bild tagen nyss.


Jag är oftast glad och skrattar väldigt mycket. Gör bort mig gör jag hela tiden, men jag bryr mig ingenting direkt. Mitt favoritgodis är dom stora kinapuffarna och det bästa som jag har gjort i hela mitt liv är DREAMHACK! Finns inget bättre! Jag spelar även cs, vann mot min kille med typ 19-12 eller något så är inte helt värdelös ;).


Där har ni lite om mig. Hur svårt som helst att komma på saker att skriva om men men.. Vi hörs imorgon!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Simon Andrésen

Haha Jakob är ju sämst på cs :)

2010-12-02 @ 21:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0