Dag 16,17,18,19

Min första kyss- Var i 6an med min dåvarande pojkvän. Finns väl inget direkt att berätta om den.


Mitt favoritminne- Lättaste frågan! Helt klart Dreamhack Summer 2010 och Winter 2010. Finns inget bättre än Dreamhack!


Min favoritfödelsedag- Var nog 2008, alltså när jag fyllde 14. Själva födelsedagen firade jag med mamma, pappa, mormor, morfar, Jöjje, Helle och Hampus. En månad efter min födelsedag hade jag en tjejfest. Vi hade tårttävling, 5-kamp och hade det allmänt kul! Saknar tiderna med de gamla gänget sjukt mycket.




Detta ångrar jag- Det finns säkert massor som jag ångrar. Men just nu kommer jag inte på något direkt. Brukar inte tänka på det jag ångrar så mycket så det är nog därför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0