Onsdag och torsdag med Hanna!















(Film från discot på torsdagen. Kan gissa att det kanske var runt 5000 pers. Om inte mer!)


Min onsdag och torsdag spenderades i Göteborg med Hanna.

På onsdagen åkte vi nästan direkt till min syster för att göra oss iordning till Club Gothia. Där hade vi det hur kul som helst och bestämde oss att vi var tvugna att gå på torsdagen också. Träffade också massa trevligt och otrevligt folk. Men kvällen var awesome!

Torsdagen började med en försovning och vi var inte riktigt lika snabba som vi trodde... Slutade med att vi åkte med min syster till stationen för att möta min andra syster. Efter det lunchade vi tillsammans på Pizza Hut, mysigt!:) Jag och hanna snabbade oss iväg till Frölunda för att kolla när Mariestad spelade. Dock var vi vid fel plan och ca 10min efter matchen var slut. Inte så lyckat precis. Men vi satte oss och kollade på en match innan vi åkte hem till min syster för att göra oss iordning till andra kvällen på Club Gothia. På torsdagen var det sjuuuuuuukt mycket mer folk och det var nog den roligaste kvällen i mitt liv (+att vi hade disco på tåget hem som var ett stort plus också). 

Tack alla som gjorde mina dagar till de bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0