Världens bästa kompis

















Jag och Evelina har känt varandra sen vi var hur små som helst. Vi har gått igenom allt med varandra tror jag.
Det finns ingen som jag har så roligt med. Eftersom vi har känt varandra så länge så vet vi vad den andre tänker, vi vet när den andre kommer att skratta och ja, vi vet nog det mesta om varandra.

Varför skrev jag detta inlägg? Jo, för vi har gått i samma klass sen 0:an.. Och nu, efter 10 underbara år, så ska vi plötsligt inte gå i samma klass.. Det känns hur knäppt som helst. Fast även fast vi inte kommer gå i samma klass längre så kommer Evelina "Eviss, Evve, eviss_heting" Hemming alltid vara min superduperbästis.

Kommentarer
Postat av: Evelina (a)

haha, fyfan va gulligt :D

känns helt superknäppt att vi inte ska gå i samma klass längre :(

MEN VI SKA FAN INTE TAPPA KONTAKTEN!!!!!! så dör jag!

ily BV <3

2010-06-14 @ 00:04:45
URL: http://envisgeting.blogg.se/
Postat av: linn's beautybox - skönhet, fashion & glamour

gud vad gulligt med longlasting friendship. jag har hur många vänner som helst som jag fortfarande är nära med som jag har känt sen vi var typ.. fem? och nu är vi 19 så oroa dig inte :D vill båda så kommer ni funka ihop ändå :)

kram linn

2010-06-14 @ 19:14:48
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: joline

haha ni passar vekligen som hårdrockare eller va de nu är på den andra bilden ;)

2010-06-14 @ 21:58:05
URL: http://jjjoline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0