HAPPY



Jag känner mig lycklig. Min dag igår var den bästa på länge och dagen idag har vart helt awesome också! Sedan kan ju inte morgondagen bli något annat än bättre heller.

Igår gick allting bara så himla bra. Orienteringen första passet gick mycket bättre än förväntat, muntliga nationella i spanska också. Fick tillbaka mitt nationella i kemi och det visade bra resultat och dagen var allmänt bra och jag var glad hela tiden!

Idag var jag ledig från skolan pga en danskväll vi hade för ett tag sen. Det blev en skön sovmorgon och en sväng till Skövde med Lisa, Hanna och Mimmi. Fick tag på ett par jeansshorts, ett linne från h&m och lite smycken.
Ikväll hade vi match mot Lundsbrunn. Vi vann med 2-0 och vi var sjukt bra! Dock spelade jag nästan inget eftersom jag fick superont i magen första halvlek och svimmade i den andra (första gången i mitt liv). Men den tiden jag var inne var det hur kul som helst!

Och imorgon, dagen vi har väntat på, NORDIC! Jag är hur taggad som helst och tror det kommer blir bäst! Eller tror.. jag VET!

Kommentarer
Postat av: joline

svimmade du ? :o

ha det bäst på nordic!

2010-05-30 @ 00:24:24
URL: http://jjjoline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0