My day

Min dag idag har väl inte vart den roligaste.
Det började med att jag gick upp vid 5 någon gång, inte fick jag äta frukost heller.. Vid 6 satte jag och mamma oss i bilen och styrde mot Göteborg. Målet var sjukhuset Carlanderska där jag skulle göra gastroskopi, vilket innebär att man får en slang nerkörd i halsen för att sedan kolla på magen.
Det var nog bland det äckligaste jag har gjort i mitt liv, fast som tur var gick det fort! Så nu ska jag förhoppningsvis kunna spela fotboll utan att få halsbränna och smärta (ska börja äta mediciner).

Efter vi hade vart på Carlanderska så åkte vi till centrum på jakt efter en skolavslutningsklänning. Det gick väl inte riktigt som planerat, eller det tog mycket längre tid än vad vi trodde, 4 timmar! Men, men.. Jag kände mig allmänt seg och trött när vi lämnade parkeringshuset. Vi styrde ut på en gata och mamma hojtade till att paddan (en sightseeing båt i Göteborg) var i vattnet. Jag vaknade till och gluttade lite ner mot vattnet och sedan, på kanten, vem satt inte där? Jo, ANDREAS WIJK!! Jag trodde jag skulle dö, haha! Har följt hans blogg hur länge som helst och har lyssnat på hans musik sen jag vet inte när (antagligen när han började lägga ut filmer på youtube). Han är nog världens snyggaste enligt mig. Lixom kolla bara på han?

En sak kom jag och tänkta på nyss, det är ganska konstigt att en sån sak kan göra en hel dag bra. Att man bara ser en människa. Fast dock är ju inte Andreas vilken människa som helst ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym!

FY FAN VAD FINT! Du borde skrivit att du såg mig med, jag satt brevid honom!

2010-06-01 @ 00:03:26
Postat av: hiba

kul att du såg han:) han ser bra ut

2010-06-01 @ 16:11:19
URL: http://justmehiba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0