Min torsdag







Min kväll igår blev inte riktigt som planerat, men den blev bra ändå!
Började med att Alexandra och Kimia hängde med mig hem efter skolan, efter ett tag åkte vi tillbaka till skolan för öppet hus. Där hade jag 30-minuters lektion (vi spelade typ spel). Efter det gick vi omkring och kollade lite.
Runt 19 gick jag, Lisa och Hanna för att möta Angelica och Mimmi. Eftersom Mangos var stängt gick vi till Lai Thai. Där hade vi det supermysigt!
Efter lite missförstånd hit och dit slutade min kväll hos Ludwig med massa killar från el.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahaha, sjuuukt snygga bilder asså, eller inte ;) <3

2010-10-30 @ 12:21:03
URL: http://alexandrieah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0