Falköping + Skövde






Lanet var verkligen hur kul som helst! När vi kom var det ca. 10 killar där. Men runt 12 åkte nästan alla hem så vi var bara 6 personer kvar. Men vi hade det hur kul som helst. Spelade även lite cs som jag inte har gjort på 3 månader, hur kul som helst! Kvällen slutade i alla fall runt 4 då jag somnade (med halva mig i en soffa och mina ben på en pall).
Klockan 11 idag så åkte jag och Alexandra hem till mig snabbt och gjorde oss iordning för att åka till Skövde. Där beställde jag IPHONE 4!! Dock dröjer det innan den kommer. Vi försökte oss på att kolla lite i affärer men det gick inte så bra eftersom vi var helt döda. Runt 17 åkte vi hem till mig igen.

Tack för två sjukt bra dagar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

taaaaaack för helgen, sjukt kul! :D <3

2010-10-09 @ 23:09:00
URL: http://alexandrieah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0