Weird

Tänkte att jag skulle dela med mig av lite konstig fakta om mig själv som en kul grej.


1.
Jag kan vrida min arm och min tunga nästan ett halvt varv.. konstigt? ja.

2. Jag är skiträdd för fiskar. Så när vi är utomlands så kan jag inte snorkla. Om jag känner en fisk så börjar jag skrika och klänga på närmsta person (som brukar vara mamma).

3. Jag var emo när jag gick i 6an.



4. Mitt favoritämne i skolan är matte. Jag har hört många gånger att jag är knäpp för det!

5. Jag har egentligen ganska lockigt hår, men plattar det varje dag för jag inte hinner få det självtorkat på morgonen.


6. Från 3an till och med 6an spelade jag saxofon. Det kan man knappast tro va?

7. Jag har spelat fotboll sen jag var 8 år (tror jag? kan ha börjat när jag var 6, minns inte). Under den tiden har jag vart med om att vinna serie 1 två gånger, blivit inlånad till både damlaget och P94 och sedan börjat damlaget.


8. Jag gick i dans från jag var 8 år till jag var 14. Har dansat jazz och jazzfunk. Nu har jag street i skolan och det är superkul!

9. När jag får ett riktigt skrattanfall så låter jag som en kalkon ungefär.. Det är nog ganska många som har börjat skratta åt mitt skratt skulle jag tro.

10. När jag gick i 7an uppträdde jag med "skyll inte på hugo" med min kompis Julia inför hela skolan. Fråga mig inte varför vi gjorde det... ganska modigt tycker jag ändå!


Kommentarer
Postat av: Julia

hahah vårat uppträde asså... inte alls skämma ut oss för hela skolan va? :D

2010-10-01 @ 07:14:05
URL: http://www.enflickdrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0