Mitt 2011 - Del 2

APRIL.
'
April och jag hade det mysigt hos min fina syster i Göteborg. Jag och Hanna festade mycket som vanligt och valborg firade vi i Falköping med grill och mys och sedan fest. Över påsk följde jag med Hanna till hennes sommarstuga och träffade massa härligt folk från Grebbestad! I helhet var jag väldigt lycklig och glad.
MAJ.
Kollade fotboll med Hanna, firade Lisas födelsedag med mysigt folk, köpte pizza och tog hem det med Hannas moppe, kronan med Hanna, Veronica Maggio på Liseberg och jag hade VIP-band, utbildning inför världens bästa sommarjobb på Sommarland.
JUNI.
Åkte till Liseberg en regnig dag med klassen, hade en sjukt bra dag/kväll med Lisa i Borås där vi stod längst fram när Newkid uppträde och träffade Andreas Wijk, kollade Lidköpings karneval med Lisa, Hanna och Alexandra, hade myskväll hemma hos Julia med gamla ardalagänget, firade sommarlov en dag för tidigt med Hanna i Falköping, fick sommarlov och kollade alla fina personer som skulle till balen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0