this year - december










Månaden började med inbrottsförsök.. Den fortsatte mycket bättre med Kronan. Där hälsade jag, Lisa och Jakob på Johannes och Lin från Paradise Hotel. Jag fotade Jakob. Det var dags för lusse! Kvällen var awesome! Var på jul på Liseberg med Jakob, hans syster och hennes kille. Det blev julafton och dagen efter åkte vi till min syster i Stockholm för att fira jul med henne också. Jag och Hanna åkte på Kronan och hade det sjukt kul! Under december visade vi även upp vår dans som vi hade gjort på den estetiska verksamheten.
Förresten, NYÅR! Det var awesome. Dock har jag inga bilder från den men somsagt, det var hr kul som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0