Snook

Åååååh! Äntligen! Snook finns nu på Spotify!! Är det jag som nästan har alla deras låtar på min lista nu? - Ja för det är det!


Haha, kanske inte så många som vet men jag ÄLSKADE Snook när jag var mindre (kan ju inte säga att jag gör något annat nu också). I mellanstadiet när man skulle ta med sin favoritlåt som alla skulle få lyssna tog jag med Mister Cool.
Tror dock folk känner till de två gruppmedlemmarna var för sig mer, Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray som spelas flitigt överallt.. Men tror ändå dock att de är bäst tillsammans!
Så resten av kvällen kommer jag antagligen att ägna mig åt att sjunga med i Snooks underbara låtar och göra historia.

Vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit.
Är.


Kommentarer
Postat av: Calles syster

Grymma är dom!



längst fram i taxin videon är awesome!

2011-03-17 @ 19:41:34
Postat av: Susanna Levin

sv: Åh tack för din fina kommentar!

Jag var också ganska besatt av Snook.. Sommaren 2006 spelade dom i Alingsås där jag bor, väldigt liten spelning, & efter bjöd Oskar mig på cigg och kramade mig :) bästa dagen!

2011-04-11 @ 23:53:59
URL: http://diskobitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0