Mitt 2012 - Del 2

April

Jag hade långt hår, var glad mestadels av tiden och njöt av att det blev varmare ute för var dag som gick. 

Festade med Lisa.
 
Blev beroende av en app där man klistrade in katter och använde den nästan hela tiden.  
Firade valborg med mina fina vänner och hade hur kul som helst! 
 
Var på 80-tals fest med Hanna och gick in för utklädnaden till 100% - sjuk kul!!
 
 
Maj

 
I maj fyllde Lisa 18!! Firade med att mysa några tjejer hemma hos Hanna!
 EFtersom det blev varmare för var dag som gick så bytte vi soffan inomhus till soffan utomhus på rasterna.
 
Gick utbildning på Sommarland med finaste Hilda.
 
Var ute och sprang var och varannan dag - duktigt!!!
 
Kollade på massa fotbollsmatcher med mina fina killkompisar. 
 
Spelade beer-pong och festade med mina fina killkompisar.
 Snodde Lisas longboard så hon fick ta en kickboard. 
 
Det blev varmare och varmare och jag åt glass utomhus (!!) pga det var så varmt. 
 
Då det var så varmt spenderade vi nästan all tid utomhus i skolan. 
 Började jobba min andra säsong på Skara Sommarland och trivdes galant! 
Åkte till Göteborg med Lisa och åt sushi och kollade Rebecca och Fiona på Liseberg (GRYMT!)
 
Juni måste nästan vart bästa månaden på hela sommarlovet
 
Treorna hade studentbus bestående av världens vattenkrig. Därför beslutade skolan att stänga ner och det firade vi i klassen med kak-kalas!! 
 
Vi fick sommarlov och var hur glada som helst!
 
Började jobba för fullt. Trivdes varje dag på jobbet och kände att det var riktigt kul även fast jag gjorde exakt samma sak förra sommaren också. 
 
Elin, jag och Lisa åkte till Peace & Love - Detta var verkligen sommarens höjdpunkt!!! Måste nog vart bland det roligaste jag har gjort i hela mitt liv. Att få se Mumford & Sons, Kent, Skrillex, Dada Life, Rihanna och många många mer var helt awesome! 
 
Kom hem från Peace & Love och firade midsommar hemma hos Evelina. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0