Mitt 2011 - Del 3

JULI
Åkte till Halmstad med Jakob och hans familj. Jag och Hanna tog en paus i allt shoppande och myste med glass vid vattnet i Göteborg. Jag fyllde 17 och spenderade en dag med några från detgamla ardala-gänget. Jag spenderade så mycket tid jag kunde hos Hanna i hennes sommarstuga och hann bland annat med att bada, sola, ha mysig grillkväll och gå på karnevalen (som var sommarens höjdpunkt).
AUGUSTI
Åkte till Sveriges mysigaste stad - Helsingborg - med mamma på en minisemester, hann även att åka över till Danmark en dag.
Fotade min snygga vän Lisa.
Hade det årliga kräftfisket med gamla ardala-gänget, dock utan att fiska kräftor iår.
Åkte till Lidköping och kollade September med Lisa.
Hade galamiddag med alla på Skara Sommarland!
Sprang omkring med bruna ben i Skövde med Hanna och tog kort med en blomma.
Gjorde mitt livs första operation och nu är mina öron myyyycket snyggare.
Skolan började och IB2 och IB3 hajkade!
SEPTEMBER
Hade den årliga kräftskivan med gamla ardala-gänget.
Åkte på en spontantripp till Lidköping med Mimmi och hade en grym kväll!
Åkte till Kronan med grymma tjejer!
Fotade med min snygga vän Hanna.
Festade med världens bästa och hade verkligen hur kul som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0