Mitt 2011 - Del 4

OKTOBER
Efter 3 timmar hos frisören så blev jag äntligen långhårig!
Jag bowlade och åt tacobuffé med Ardala GoIFs damlag.
Återigen fotade jag Hanna.
Var kär och umgicks med världens finaste kille mycket.
Åkte och kollade när Mimmi var med i MoPs tävling - sjuuukt duktig!!
Hade två superbra kvällar med Hanna, en i Mariestad och en som Maria Montazami i Falköping.
NOVEMBER
Lagade jättegod mat tillsammans med Oskar.
Var vampyr med vita ögon för en kväll och hade det hur bra som helst.
Blev mer och mer kär för varje dag som gick och i november kom jag och världens bästa kille Oskar ut med att vi var ett par.
Jag åkte till Mariestad tillsammans med Oscar och Christopher för att få folk att välja IB, vi kanske inte pratade med så många men hade i alla fall en kul kväll.
Åkte till Dreamhack och fick träffa alla mina fina vänner som jag vanligtvis nästan aldrig träffar.
DECEMBER
December och det kom snö.
Hade en sjukt kul kväll på lusse - jag var en svart ängel med vita ögon och silvriga lösögonfransar!
Sa hejdå till skolan och hej till ett välbehövligt jullov.
Fotade världens sötaste valpar.
Det blev julafton och jag hade det jättemysigt och fick fina presenter!
Jag och Oskar åkte till Göteborg för att äta på Jensen's Böfhus och gå på bio.
Ännu en dag i Göteborg men denna gång med Hanna för att kolla runt i affärerna. När vi åkte hem hade vi en supermysig fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0